Fräknig tjej

Postad i Otråkigt. 2010-04-01 / 18:12:16. 0 kommentarer.

Hittils har den här veckan gått läskigt fort, trots att jag har varit så fruktansvärt trött ett par av dagarna!

För någon dag sen solade jag solarium för att unna mig själv något (plus att jag är så blek...), och jag har nog aldrig blivit så chockad över att se mig själv i spegeln någon gång. Inte det att jag hade blivit brun - jag var
mer röd, MEN - gissa om jag hade fräknar! Hade glömt bort hur mycket jag får när jag är i "solen". Ville knappt
gå hem för att det såg så fånigt ut, fast de har bleknat
en hel del nu.
Kanske ska försöka att bli brun den här sommaren? Har aldrig någonsin varit det, och är skeptiskt till att jag kan det överhuvudtaget.

Annars så har jag bara varit i skolan, tränat, träffat vänner och lite sånt.

Idag har köpt mig ett par skor och en tröja, det mår man bra av. Läskigt hur människor (inte alla) har ett begär över att ha saker hela tiden. Nya kläder och prylar - och det mår vi bra av?
Jag har funderat på det där och kommit fram till: När jag blir pensionär så vill jag sälja alla mina grejer förutom gitarren, köpa en husvagn och fara iväg till någon husvagnsranch (?) i USA. Sånna där som finns i filmer ni vet. Så ska jag leva de sista åren där med nya vänner och gitarren! Slippa all media och digitala prylar.
... fast, det kommer väl inte hända.



Juste, välkomnar Anthon hem till Sverige igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.