Sommarjobb?

Postad i Otråkigt. 2010-04-29 / 15:38:49. 0 kommentarer.

Så, jag bara funderar: Ska man ha hört ifrån de ställena man har sökt sommarjobb till vid det här laget? För jag har då inte hört någonting alls ifrån de 6 st som jag har sökt. Borde jag gå till flera ställen med söta hundögon och hoppas på att de bortser från att sommaren snart är här? Börjar bli lite orolig att jag inte kommer att ha något jobb i sommar. Vet inte riktigt vad jag ska göra annars, bara sitta här hemma? Kommer iallafall få några kronor från Skatteverket, vilket ger lite plåster på såren...

Ska ta och plocka ihop och diska här nu.
Halv elva kommer min vän Safko till Falun! Pepp på att träffa honom, ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.