Efterlängtade tofflor

Postad i Kläder och sånt. 2010-08-28 / 18:46:35. 1 kommentarer.

De som har känt mig länge, varit med på läger jag varit på, eller helt enkelt varit hemma hos mig; vet att jag hade ett par tofflor som jag älskade över allt annat. De rutiga, jättemysiga, som jag köpte i 7an/8an på en marknad då jag hälsade på Varberg-Jenny. De användes jämt och ständigt i nästan 4 år, innan min käre moder tvingade mig att slänga dom, för att det praktiskt taget inte var någonting kvar av dom.

Jag letade efter ett par nya på varje marknad, i varje skoaffär, förgäves. Så idag, ett år senare, så kommer jag på den briljanta idén att googla "ulltofflor", och där är dom! 198kr, bara att beställa. Herregud, glad man blir över något så litet. Långt inlägg över nåt så litet.

Och här sitter jag med dubbla sockor varje kväll. Jag hade aldrig trott att marknadstofflor skulle finnas på google bara sådär.



Finns att köpa på den här sidan.

Kommentarer
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

ja, älskar dom :D skopunkten :o

2010-08-28 @ 23:42:13
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.