Lista desudesudesu

Postad i Tråkigt. 2010-08-08 / 00:22:02. 1 kommentarer.

Så, jag har helt galet tråkigt, och när man har såhär tråkigt så gör man som på gamla goda bilddagbokstiden: man gör listor. Sånna där långa astråkiga egentligen. Fast jag hittade en ganska random sån, så att... ja. Nog nu.


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"... sällskapsdam är alltid en mycket kostsam historia." - Japanskabok!

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En ful, hög pall.

3. Vad var det senaste du såg på TV?
Film på TV4, Double Jeopardy tror jag att den hette...

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
8. Vad har du på dig?
9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
10. När skrattade du senast?
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
12. Har du sett något konstigt på sistone?
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
14. Vilken var den senaste film du såg?
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
16. Tycker du om att dansa?
17. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
20. Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands?
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
Eeehm... 00:15? (...-tittar- den är 00:06, ehehehe)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Crystal Castles - Untrust us, en helkonstig låt.
Klicka för att lyssna via Spotify.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Det var i 6an, familjen åkte till Spanien i en vecka. Jag red på en kamel!
Update: Jag läste "utomlands" :( Okejdå Josefine.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Facebook :(

8. Vad har du på dig?
Nåt linne, nå svarta leggins, och underkläder!

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Tror att det var att jag fick lov att rädda någon, som många andra av mina drömmar. Men jag lyckas aldrig rädda någon :( Jag bara springer efter kidnapparna och bryter ben, brinner upp och har mig. Så, mina nära och kära: bli inte kidnappade, för jag kommer inte att kunna rädda er ._.

10. När skrattade du senast?
Några timmar sen, hos Elin!

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Alltså, jag har inte hunnit sätta upp något här än. Men har åtminstone plockat fram mina tavlor :D woh, go Sofia!

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Det var ett gammalt par som gick förbi körskolan. För varje steg som gubben tog, så åkte byxorna ner en bit, tillslut såg man hela rumpan :( Undrar varför han inte märkte nåt... 

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Vadå utmaning.......

14. Vilken var den senaste film du såg?
Constantine, såg idag med Elin och Cizzi :) Helt okej bra film.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Göran Persson? nej. Men, antagligen en hel del annat :D

16. Tycker du om att dansa?
Ahrå

17. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Pfft, jag är 18, sånt ska man inte tänka på än.

20. Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands?
Eehehhehehe, OM jag skulle kunna.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Har du inte varit utomhus sen i 6an Sofia?! :O



HAHA xD

2010-08-08 @ 17:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.