Uppkörning

Postad i Otråkigt. 2010-08-27 / 00:52:53. 0 kommentarer.

Jag ska snart köra upp. Eller snart, det är typ lite mindre än en månad kvar. Men det känns alldeles för nära till skillnad från vad det gjorde i mars, eh. Jag är nervös, redan nu grubblar jag över hur det kommer gå. Och om det inte skulle gå bra, så måste jag ta fler lektioner, vilket blir mer pengar, vilket jag inte vill, då jag redan tycker att det har kostat för mycket.
Teorin verkar inte alltför rolig heller. De flesta som känner mig borde veta att jag har väldigt svårt för att läsa in teoretiska saker, så jag vet inte hur det kommer att gå :D (ger mig själv ett 'Lycka till!') Fast, det börjar faktiskt gå ganska bra.

Safko har varit här. I 1½ vecka. Det är tomt nu, även fast det var en vecka sedan han åkte hem.

Och så har jag börjat med mitt projektarbete; göra en hemsida åt en frisörsalong här i Falun. Och jag har aldrig någonsin gjort en hemsida. Det närmaste jag har kommit är nog designen på den här bloggen. Men jag tycker att det är kul, och vill lära mig det där med HTML, CSS och allt vad det är. HTML-boken som jag lånat är bäst, jag har irl-garvat många gånger. Mer sånna teoriböcker, tack.

Har även satt upp mig på bostadskö i Göteborg (-uttalar med dialekten, ni vet-). Pepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.