おはようございます!

Postad i Otråkigt. 2010-02-25 / 10:33:16. 0 kommentarer.

Är det bara jag som snoozar väckarklockan utan att man vet om det? Som vanligt så hade jag 5 alarm igång på mobilen, plus att jag hade lagt den några meter ifrån sängen så att man är tvungen att gå upp. Tror ni jag vaknade av det? Nej. Vaknade halv tio med mobilen i handen och har alltså tystnat ner den varje gång den ens bara pipit. Och så är det nästan varje morgon. Vet inte riktigt vad jag ska göra längre, haha.

Är iallafall utsövd, vilket är bra. För idag ska jag på en 3h-föreläsning om alkohol och droger på körskolan. Det är sånt där som man inte orkar, men måste göra. Kan säkert vara intressant oxå (keep the hope alive, woh!).

Ska göra frukost nu, och skriva en slags utvärdering om Mightees.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.