Kokande blod?

Postad i Otråkigt. 2010-02-11 / 19:15:08. 0 kommentarer.

Jag skrev nyss en megalång text, men råkade trycka bort allt. Bra Sofia.

Idag har jag varit på vårdcentralen två gånger. De hade tydligen inte tid att ta en spruta när jag var tid första gången. Har våldgästat min bror oxå, mycket trevligt.

Har hade jag skrivit massor om hur dålig min dag har varit, men jag hoppar över det!

Haha, när jag och min käre mor hade gymmat idag, så satt vi i bastun. Så sa hon rätt ut "Om vattnet kokar vid 100 grader... Då måste plattan vara mycket mer än 100 grader......" Så filosoferade vi runt det, och började till slut prata om hur varmt det måste vara i en bastu för att blodet ska koka. Så... Om någon har ett vettigt svar så är det bara att kommentera!


Nu ska jag hitta på någon god kvällsmat. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.