Roll-over!

Postad i Photoshop. 2010-07-08 / 14:00:17. 1 kommentarer.


Bara för att jag har lärt mig hur man gör roll-overs! Så nu får ni allt ta och dra musen över bilden 134542 gånger, minst. Om man gör det snabbt ser det ut som det är party! :D Och när ni har läst klart mitt inlägg så kan ni testa att trycka på bilden, så får ni en överraskning! (oh, det är så kul att lära sig nytt ibland)

Iallafall, redigera är kul. Överredigera är ännu roligare. Bilder där man inte ser ut som sig själv är mindre kul, men ändå. Dock så är jag ganska trött på att varje bild jag redigerar är på mig själv, så... om du har en bild i bra kvalité på dig själv, så är det bara att skicka.

Idag tänker jag träffa Elin, vare sig hon vill eller inte. Saknar henne lite smått sådär.
Och så vill jag att Safko-samaaaaaaa (~oo~ !) ska pallra sig hit i helgen, på något vis.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Frau

HAHA HAAAA HAAAAAHHH HAAAAAAAA HHH ....



Fin hund! XD

2010-07-14 @ 00:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.