ただいま。

Postad i Otråkigt. 2010-06-27 / 16:09:34. 0 kommentarer.

Nu är jag hemma i Falun. Efter en mindre händelserik helg i Leksand. Midsommaraftonen var mysig, god mat, trevligt sällskap osvosv. Sådär som det ska vara. Jag och Nicklas gick hem till pappa ganska tidigt, sisådär runt elva.
Har övningskört en hel del igår och idag.

WROOOOOOOOOOOOOM.

Jag är så hyper, orkarinteidag. Vet inte varför. Kan bero på de två kopparna kaffe, och chokladbiten. Kanske jag ska ta den här energin till att städa hela lägenheten? Det behövs, en hel del, en halv del, en liten del.

-skrattar-

Somsagtsåorkarjaginte.
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.