Jobbig lista är jobbig

Postad i Tråkigt. 2010-05-05 / 14:55:27. 0 kommentarer.

Jag har tråkigt, okej.


Vilken svordom använder du mest?
Jag svär aldrig, bra jobbat där mamma.

Äger du en iPod?
Nej, jag har någon Samsung på 2 gb.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Vilken av dom..? Men, det är olika från dag till dag.

Hur många resväskor äger du?
Ingen riktig såndär på hjul... Vet inte vad jag ska med en resväska till om jag aldrig reser.

Använder du flip-flops?
Yes.

Var köper du dina matvaror ifrån?
ICA Maxi oftast.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ta bilden. Jag ser inte okej ut på bilder.

Vilken var den senaste filmen du såg?
The Shawshank Redemption

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
Helt klart vän.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Kläder, det behövs litegrann.

Har någon någonsin kallat dig lat?
Hm, va. Jag lat? Aaaaldrig.

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej, vill inte hålla på med något sånt.

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
CD? Spotify ska det vara.

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?
Det finns ingen världens bästa, allt beror på humör! Så, jag vet inte.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Om det var så mycket av en hemlighet vet jag inte, men jag tänker inte berätta.

När var senast någon stötte på dig?
Helgen var trevligt ;;

Vad åt du till middag senast?
Kyckling och potatissallad.

Använder du huvtröjor?
<3

Kan du vissla?
Yes.

Vem var den senaste som ringde dig?
Mamma, igår. Hon påminde om att jag faktiskt bor helt själv nu, då hon flyttade till Västerås på heltid igår ;)

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Bergochdalbana eller fritt fall.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Lite då.

Vilket riktnummer befinner du dig i?
023

Tittade du på tecknat när du var liten?
Vadå när jag var liten? Växer man ifrån sånt? :D

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
.. köpcentrum? Mer Falu centrum, och det är inte så stort alls.

Hur många syskon har du?
Två riktiga, två "ingifta" ;)

Är du blyg inför det motsatta könet?
Beror på situation.

Vilken film kan du alla replikerna till?
Titanic!

Äger du några band t-shirts?
Det tror jag inte.

När flög du senast?
I 6an tror jag, till Spanien med familjen.

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Jag har inget köksbord... :(

Läser du för skojs skull?
Jag tycker om att läsa, ja.

Pratar du några andra språk?
Engelska, lite japanska.

Diskar du din egen disk?
Ajemän.

Har du gråtit offentligt?
Ja, sånt är inte så kul.

Har du en stationär dator eller en laptop?
Bärbar datorn från skolan.

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Hm, nej. Jag är bra ändå (H)

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Nej, tror inte att jag tänker göra något sånt alls faktiskt.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Verkligen inte. Tjejen ska! Nej, men... Jag tycker att man ska betala för sig själv.

Kan du kasta macka?
Om jag får stå i några timmar, japp!

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej, dock så vill jag dit! Ja-ja-ja-ja-jamicaman (8)

Vad har du med dig in på bion?
Någon vän, kexchoklad och Loka!

Vem var din favoritlärare och varför?
Anki är konstig, det är bra.

Har du dejtat någon av en annan religion?
Jag har nog inte dejtat överhuvudtaget än.

Vad har du för väder?
Molnigt, med varmt i luften!

Har du en blogg?
... hm.

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Mitt favoritämne är Grafisk Kommunikation.

Gillar du att flyga?
Minns att jag hade fruktansvärd huvudvärk varje gång som planet svängde, så nej.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor är viktigt :)

När sov du senast på golvet?
Det var nog ett tag sen... Ett år eller så. Däremot så vilar jag på golvet ganska ofta :D

Vilken är din favoritdrink?
Har inte testat så många drinkar än.

Gillar du din boende-situation?
Absolut. 1a, utan familj, klara sig själv. Det är awesome.

Vilken är din mammas hemstad?
Stad och stad... Leksand iallfall.

Din pappas hemstad?
Det är samma!

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Det är nog ganska olika.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Kan jag nog inte säga.

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Inte då, jak er snel. Det är mer "Sofia, sluta skratta nu... -suck-"

Vilken är din favoritfrukt?
Banan!

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nepp, kan inte sånt ^^

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
19, go go go!

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Nja, folk får vara så bra de vill på att skriva (H)

Tror du på liv på andra planeter?
Inte på de i vårat solsystem, men annars: ja.

Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Riktigt arg?
Jar har aldrig varit riktigt arg tror jag. Kan ha varit en sjuk mobbare på högstadiet isåfall, om någon.

Tror du att Gud är man eller kvinna?
Jag tror inte på Gud.

Vad var det senaste du åt?
Sushi!

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Det är nog ganska lika...

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Det vet jag inte riktigt ^^

Gillar du senap?
Uh, nej.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Tänker jag nog inte skriva här, haha.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Åh, ja. Ge mig. Nu, bums.

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Oj, jag vet inte. Jim Carrey har en del flummiga roller.

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Nepp, har dock velat ett antal gånger.

Tycker du om att krama folk?
Kramar.... är.... så... mysiga.

Skulle du säga att du är trendig?
Men herregud, ja absolut. Eller, vänta nu....

Äger du en digitalkamera?
Systemkamera som har börjat samla på sig damm. Måste göra något åt det...

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Avril Lavinge har jag hört ett antal gånger, men också Jim Carrey för hans skumhet, Lady Gaga sa någon (wut). Så tyckte min mor att jag och Jack Sparrow har något gemensamt... Hm.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Det beror på vem det är, och vad den vill.

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Pojken som kallades det, New Moon, och några fler.

Tycker du att du är attraktiv?
Nej, inte alls.

Vad är du allergisk mot?
... :( Massvis med grejer.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
KÖTTTTTT-TTTT-T-TT :F:F

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Sebastian, det är fint.

Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
När man har tråkigt är sånt här kul att läsa igenom, så... Kopiera och skriv om >:)


-tar ett djupt andetag-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.