Cha cha!

Postad i Otråkigt. 2010-11-13 / 18:57:43. 0 kommentarer.

Jag är i Leksand, i pappas lägenhet. Det är dock tommare än vanligt då han är borta den här helgen. Men jag hinner väl träffa honom någon annan dag förhoppningsvis. Andreas och Gustaf kommer snart hit, så ska vi ut på Lucky (det är typ... en krog. tror jag. har aldrig varit in där), så det blir nog en trevlig kväll. En nykter kväll förhoppningsvis.

Sen igår har jag försökt mörda en bananfluga som cirklar runt databordet här, men det är en envis jäkel. Vet inte riktigt vad jag ska ta till med för knep nu. Min egen bästa idé just nu är att lämna slagfältet och återkomma med krafterna pånyttfödda!

Och bilden har jag inget att säga om.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.