En bild såhär på förmiddagen

Postad i Otråkigt. 2010-11-23 / 13:07:28. 0 kommentarer.

Det går att dra musen över bilden. Jag gör alltid samma min då jag tar kort på mig själv, suck...

Nu mina vänner, så ska jag plugga. Ungefär första gången den här terminen, det känns inte som om vi har gjort någonting de här månaderna i skolan. Och det är snart jul. Uh, tiden går så fort. Om precis två månader fyller jag 19! Och någon månad efter det är det student. Sen åker jag antagligen till Japan - i Oktober.

Hursomhelst, jag ska dra på mig mina plugg-glasögon (nej, jag har inga, men man kan låtsas!) och börja med min framsida till en påhittad tidning! Just nu heter den Attitude och är en musiktidning, vi får se vad den heter och är om några timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.