I have to go through my life anyway so the right love for it will come

Postad i Kläder och sånt. 2010-11-23 / 15:57:20. 2 kommentarer.

Bra att min spegel inte är skitig iallafall. De här skorna köpte jag igår på Skopunkten, halva priset: dvs. 200:-. Och gott folk, jag blir 187 cm lång i dom. Jag är stolt över mig själv, då det var jag som såg dom och ville ha dom. Under alla år har jag gått och klagat på att jag är lång, och helst velat vara så kort som möjligt. Jag lovar, om det hade funnits, så hade jag köpt skor med -10cm klack, haha. Men iallafall, 179cm + 8cm = lång tjej. Och det är den jag är.

Långa pojkar, komsi komsi.

Kommentarer
Postat av: Johan

Här är jag :D

2010-11-24 @ 17:54:22
Postat av: Daniel

dock är det jävla snyggt med långa tjejer :>

2010-11-29 @ 16:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.