Projekt "Ljusgraffiti" - startat!

Postad i Foto. 2010-11-09 / 00:58:56. 2 kommentarer.

Dåså, jag tog mig i kragen och gjorde något åt min energibrist. Dvs; jag testade att göra ljusgraffiti! Och jag hade så roligt... Sprang fram och tillbaka i lägenheten och gjorde lustiga ljud då jag skyndade till nästa lilla vrå där jag ville ha en figur på bilden! Tur att jag är en person som roas så lätt.

Hursomhelst, slänger väl upp ett par bilder.

Här är då den första bilden. Testade mest hur det såg ut på bild. Vanlig ficklampa och min kamerablixt.

Här testade jag lite mer, fast med små figurer. Var också så smart att jag sprang ner i källaren och hämtade min röda cykellampa! ... fast det blev ju inte så bra just i den här bilden. Saken uppe till vänster skulle bli en hand som inte ville vara med, och grejen borta till höger är en mask (är då så jag tänkte!). Blixtrade lite mot gitarren för att testa det också...
(det här låter litegrann som om jag skulle skriva i min projekt-loggbok. men, ni behöver ju inte läsa om det är tråkigt)

Sen så får ni lite random bilder bara. Ett par - tre. Klicka för att förstora, som alltid då de är sådär små.

Och ifall att någon skulle vara intresserad (korkad?) att fråga om de är photoshopade, så nej.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det var jättecoola bilder! :D Hur lång slutartid har du på kameran?

2010-11-11 @ 16:28:44
URL: http://saralarson.wordpress.com/
Postat av: Fu

thats great... keep on writing //

2010-11-13 @ 13:21:25
URL: http://www.urbanartcore.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.