Tyler Hilton - You'll Ask For Me

Postad i Musik. 2010-11-29 / 08:11:44. 0 kommentarer.

Maybe someday you will ask for me by name
Just not today


Mycket musik och sånt där här nu, klicka på ikonen för att lyssna (om du har spotify).

Bilden på min hund Zappo som jag började med igår blev inte klar. Har lite problem med att få till pälsen i ansiktet/nosen/mulen/vadsägermanpåenhund?. Men jag hoppas att jag kan få bli klar med den idag, brukar aldrig lyckas göra klart bilder som jag en gång har slutat med. Det är många nätter då jag suttit till 4-5 på morgonen - endast för att rita klart en bild som jag tror kan bli bra. Så vi får väl se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.