Energikick, tack

Postad i Otråkigt. 2010-11-08 / 23:56:00. 0 kommentarer.

Jag är så full av energi, men har ingenting att göra. Och så verkar det nästan alltid vara. Behöver någonting som får mig att bli trött, fysiskt - ofta. Kanske ska börja med någon sport... Eller så är det inte alls det jag behöver. Nä, jag vet inte... Nån slags hobby måste jag iallafall skaffa mig. Gitarren har jag spelat på så mycket så att den hårda huden på fingertopparna är stenhård, eller den är väl inte stenhård - men det känns helskumt iallafall.

Nä, jag lär nog börja med mitt projekt - Ljusgraffiti, men då måste jag hitta en människa som vill göra det med mig någon kväll i veckan. Emma, har du lust att hänga på?

Måste fixa mig ett jobb också, för att spara pengar inför Japan. Någon som har tips på vart man kan söka jobb i Falun/Borlänge/någon annanstans nära?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.