Trot chey

Postad i Otråkigt. 2010-09-10 / 00:19:00. 1 kommentarer.


Ni ska bara veta hur mycket mediciner och salvor jag har fått mot min eksem nu. För ögon, hårbotten och allmän eksem på kroppen. Har t.o.m. fått tabletter som är lugnande, så att jag inte ska klia lika mycket under nätterna. Och gissa vad, imorse var första gången som jag vaknade utan blod under naglarna. Så nu har jag höga förhoppningar på att alla saker fungerar på min hud.
Mina ögon ser inte särskilt pigga ut på bilden, det var efter en natt med ovanligt mycket kliande. Var helt röd och svullen runt ögonen på morgonen... Less.

Ochochoch, imorgon köper jag nya skor! Då mina två par (billiga tygskor, men ändå) nästan slets sönder då jag tvättade dom i tvättmaskinen. Hade läst överallt att det gick att göra så, men icke. Så nu är jag nästan utan skor (eller kommer iallafall vara inom några dagar, om jag inte köper nya, ehm). Blir ett par höga stövelkängor, eller hur man ska kalla dom... 600 kr, blir nog dyraste skorna jag har köpt! Ha, ha, ha . . . . .

Plus att jag åker och träffar Tobias imorgon! Nice desu.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Daniel

usch, jag har med eksem.

fyfan vad jobbigt det är :c

2010-09-12 @ 14:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.