Julafton

Postad i Otråkigt. 2010-12-25 / 00:00:07. 3 kommentarer.

Det har varit en mycket mysig julafton! Skrev ju om de där tofflorna igår, som jag inte prioriterade, de fick jag idag av mamma! Hon är så bra. Jag vart hur glad som helst. Så fick jag en ny cam av min bror, då min gamla slutade att fungera då jag ändrade till Win7. Så det var bra. Annars fick jag en almanacka, disktrasa, BH, nåt annat, och nåt annat. Men fick också pengar till en jacka jag köpte för en vecka sen.

Har även testat sill idag. Ungefär endast för att denna kvinna hade testat det, och gillat det. Utmaning till mig själv. Och det var faktiskt inte alltför dåligt. Tomten hälsade på under kvällen, i ungefär 3 minuter - innan lillhunden jagade ut dom. Precis efter det kom mamma och Ernst upp ur källarn, de hade hängt tvätt.

Kul att träffa min halvbror Freddie en stund... Inte träffats på länge känns det som.

Såhär söta är jag och mamma ibland.

Kommentarer
Postat av: hanna

HAHA har du!?!??! :D:D Skönaste listboken! <3

God jul!

2010-12-25 @ 01:55:31
URL: http://maozi.bubbleroom.se
Postat av: Josefine

Bra Sofia! Det är jätte-på-gång nu alltså?! :D

Har du sökt något jobb än eller hur ligger du till på den fronten? :)



Saknar dig också! JA! Vi måste ses snart! Jag jobbar måndag och fredag nästa vecka. Fast sen börjar ju skolan också :P



Okej, nu var det det här med svar på kommentarer på bloggen... kan man svara på ett enkelt sätt eller måste jag göra såhär. Eller är jag dum(are) nu? xD

2010-12-29 @ 10:20:01
URL: http://welamjosefine.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jag är inte redo att ge ut den på facebook... HAHA!! xD Sen bloggar jag ju inte så mycket, och inte om nåt intressant så det är ingen ide att nån läser den. Tänkte ge ut den på facebook sen när det närmar sig au pairandet istället ;)



Just ja. Vart har du mer tänkt att söka?

Jag tänkte också söka nytt/ett till jobb. Eftersom jag bara jobbar varannan söndag blir det inte så mycket och jag vill tjäna ihop endel tills jag åker till USA. Så jag tänkte söka lite i Borlänge.



Jag har jobbat i Falun måndag, tisdag, onsdag nu. Men jag har jobbat mellan 9 och 18 så det blev ju lite sent ^^ Nästa vecka jobbar jag bara måndag och fredag i borlänge, annars är jag ledig.



Vad mycket det blev!! HAH! xD

2010-12-29 @ 14:01:50
URL: http://welamjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.