the Gazette

Postad i Otråkigt. 2010-12-18 / 15:49:27. 2 kommentarer.

Jag ser på en konsert med The Gazette, typ tredje gången jag ser den här - Nameless liberty six bullets.
Fast hittills har X Japan - Last Live varit bästa konserten jag sett såhär datorn. Åh, hide du konstiga människa <3

Åkte inte iväg och tränade. Simhallen stängde alldeles för tidigt för att jag skulle hinna, får bli imorgon istället. Undrar vad jag ska göra nu... Städa lägenheten kanske? Fast det lär väl inte bli av. Det är en sån sak man bara säger för att det ska låta bra.

Kommentarer
Postat av: hanna

Stockholm? dude det är ju ljusår härifrån! x'D Ska kolla upp one ok rock :> du mååhåhåhåste spana in deras Meikyou Shisui-låt iallafall (due le quartz). Ta live versionen när miyavi blir ledsen

2010-12-18 @ 17:24:44
URL: http://maozi.bubbleroom.se
Postat av: Anonym

söt kan du vara :)

2010-12-18 @ 18:20:30
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.