Untitled

Postad i Photoshop. 2011-04-01 / 11:03:21. 3 kommentarer.

Klicka på bilden, eller här för att ladda ner högupplöst.

Spenderade många timmar på den här bilden kan jag säga. Gick och la mig fyra inatt då den blev färdig. Fast den större delen av tiden gick ut på att testa nya saker, saker som inte är med i slutbilden. Men jag har lärt mig mycket, så det var nice. Som vanligt så ser man ju en massa fel såhär efter, men... det ska man göra! Det är så man lär sig och vill göra en bättre bild nästa gång, imo. Så ah, ni vet att jag tycker om kommentarer osv.

Om ni har ett namn till den här, säg till! För jag vet inte...

Visar också en WIP (Work In Progress). Första skissen är så söt, haha.

Kommentarer
Postat av: hanna

sv: nej jag har ju inte sett den ännu seg :D bud på att se den härnäst! och jag håller med om dagboken. lär ju verkligen lipa sönder då också. fan jag lipar bara jag hör låten nu ._.

2011-04-01 @ 21:53:55
URL: http://maozi.bubbleroom.se
Postat av: Lisa♥

Fin blogg ☺♥

2011-04-02 @ 16:23:11
URL: http://raawhr.blogg.se/
Postat av: Lisa

sv: tihi ^^ varse ;)



allt bra?

2011-04-03 @ 11:29:36
URL: http://raawhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.