"It is not in the stars to hold our destiny, but in ourselves."

Postad i Photoshop. 2011-08-02 / 01:14:00. 4 kommentarer.


Gjorde en bild nu på kvällen! Tänkte att ni skulle få se en WIP-grej (dvs. 'work in progress' för dom som inte vet, -host- mamma -host-) på hur det gick till. Det är det vanliga - dra musen över bilden. Då den färdiga bilden redan ligger här ovanför, så får ni bara orginalbilden + hur den såg ut efter redigering. Det jag gjorde efter själva redigeringen var bara färger och stjärnorna, så det är ingenting viktigt.


Lite fint blev det väl ändå? Sånt här skulle jag vilja jobba med.

Kommentarer
Postat av: Johan Ehn

superduperawesome :D kom till falun snart jaja?

2011-08-02 @ 11:11:59
Postat av: LJ photos & texts ♥

Himla fin bild!

2011-08-02 @ 17:55:29
URL: http://laramore.blogg.se/
Postat av: hanna

sv: min blogg är helt efterbliven idag när det gäller att kommentera inlägg :/ haha DAMN! :D Jag hade dött. DÖTT! på två gb. du kommer svimma av lycka den dagen du uppgraderar, dude! <3



och jag hade med velat jobba med att redigera pics hela dagarna och få betalt förT :( lätt bästa jobbet ever!

2011-08-02 @ 23:44:58
URL: http://maozi.bubbleroom.se
Postat av: hanna

sv: jaaa erkänn O_O <3

2011-08-04 @ 23:22:59
URL: http://maozi.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.