Sjuk

Postad i Otråkigt. 2011-02-09 / 13:16:06. 2 kommentarer.

Jag är helt slut. Innan den här dagen är slut så kommer jag att ha hostat upp hälften av alla mina inälvor, jag lovar. Det är så fint väder, och om jag kunnat hade jag dragit på mig overall, ful mössa, och biffskor för att leka i snön. Nej, kanske inte. Men det hade ändå varit kul. Så nu sitter jag här, ska precis börja plugga så att jag kommer ifatt med det någon gång... Tycker synd om mig själv som inte har någon mjölk så att jag kan göra te eller varm choklad. Massor med disk har jag också.

Glöm inte att rösta på min tshirt på tshirtoftheweek.se - nummer två!

Kommentarer
Postat av: EMMI - modeblogg

Har just nu en tävling där du kan vinna ett smycke jag gjort;

Här kan ni läsa om hur ni gör: http://fashiontwisted.blogg.se/2011/february/vinn-ett-orhange-som-jag-gjort.html#comment

Hoppas du är med och lycka till!

xoxo Fashiontwisted

2011-02-09 @ 18:52:42
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/
Postat av: hanna

sv: jag hade ju inte bangat det heller förvisso! :D



krya på dig! =/

2011-02-10 @ 13:11:41
URL: http://maozi.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.