Akinator, the Web Genius

Postad i Tips. 2011-01-16 / 23:26:11. 3 kommentarer.

Det här måste vara den mest häpnadsväckande (eller något...) sidan på länge, jag blir lika förundrad varje gång jag går in på den. Kan sitta ett himla bra tag och söka på massa människor, animekaraktärer, släkt, kända personer, men Akinator kommer nästan alltid på vem jag menar. Det är fränt. Ni måstemåstemåste testa.

För att bli ägd av Akinator, tryck här.

Den här bilden kom fram då jag tänkte på mig själv... Måste säga att jag är rätt söt ändå.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hmm, utbytesstudent... kan det vara "Daarin ha gaikokujin" du menar? Det är ingen utbytesstudent i den men det är en utländsk kille som träffar en japansk tjej och dom har en relation? Eller var det en drama serie? Jag har skrivit om "Nihonjin no shiranai nihongo" också som handlar om en klass med utlänningar som pluggar japanska. Hm.. det är dom jag kan komma på som jag har sett/nämnt!

2011-01-18 @ 07:16:03
URL: http://kiminostyle.blogg.se/
Postat av: hanna

wah shit vad läskigt. jag tog foki på skoj, och hon kom fan fram

2011-01-18 @ 16:23:18
URL: http://maozi.bubbleroom.se
Postat av: hanna

fyfan!! jag tänkte på tanaka reina sen, och han gissade rätt! fick gåshud och en klump i halsen

2011-01-18 @ 16:28:19
URL: http://maozi.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.