Joooobb, typ

Postad i Otråkigt. 2011-01-14 / 17:54:29. 1 kommentarer.

Jag har idag sökt jobb på ICA Maxi och ett hotell här i Falun. Han på ICA sa att de inte direkt behöver någon mer anställd där just nu, men skulle höra av sig framöver. Han kände igen mitt CV då jag varit in innan. Så jag hoppas att jag får förtur då jag varit in två gånger. Och på hotellet så skulle jag bara lämna in CV't i receptionen, så får väl se. Hade tänkt att ta en helrunda runt Falun för att lämna på olika ställen, men det var svinkallt och jag frös ihjäl. Inte riktigt okej. Bil is needed.

Ååh, jag som är så pepp på att jobba och få ihop pengar till Japan... Men ska nog minsann hitta nåt. Får man jobb om man hotar personalchefen med något? :D

I övrigt så händer det inte så mycket. Vet inte vad jag ska göra i helgen heller riktigt. Träffa Andreas kanske? Plugga måste jag iallafall göra, på något vänster. Är fortfarande fast i den engelskauppsatsen vi ska skriva, som skulle vara klar idag. Men ah, blir väl gjort framöver.



Ni kan roa er med att lyssna på den här låten om ni vill. Det är "Cassis" av The Gazette, en av mina favoritlåtar.
Och live-versioner är alltid bäst. Nästan alltid.

Kommentarer
Postat av: MYMiC

åååh söt-arne :o



ska du till japan alltså? :D

2011-01-15 @ 16:13:11
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.