Leksand

Postad i Otråkigt. 2011-01-08 / 18:15:47. 0 kommentarer.

Sitter i Leksand och har ganska astråkigt. Finns inte direkt mycket att göra här. Skulle ha kunnat följt med Andreas och några fler till hans familjs stuga och åkt skoter och allmänt myst. Men kände att det blev så kort om tid att dra ihop grejer, så nu sitter jag här i sängen under täcket och läser bloggar och lyssnar på musik.

Imorgon ska jag städa åt mormor, så äter jag och pappa där efteråt. Och på måndag förmiddag hälsar jag på min gamla skola som jag gick på på låg- och mellanstadiet. Det har jag tänkt göra sedan högstadiet, haha. Så det blir kul! Hoppas att några av mina gamla lärare är kvar bara... Efter det åker jag till Falun igen, min lektion börjar halv tre!

Har ännu en gång hört av mig till företaget som ska hjälpa mig till Japan. Denna gång för att fixa ett möte som jag och mamma åker till, vi ska även fixa ett möte med CSN samma dag. De mötena blir förmodligen i början av februari skulle jag tro... Allting med skola osv. ska vara klart i maj! Det är inte alls lång tid känns det som... Boendet fixar man tydligen ungefär en halv - en månad innan man åker. Spännande! De lägger upp en video på en skola i Kyoto nästa vecka, då ska jag försöka bestämma mig vart jag vill gå. Antingen Tokyo eller Kyoto. Jag är så pepp så ni anar inte.

Gogonihon's hemsida för intresserade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.