Lycklig

Postad i Otråkigt. 2011-01-31 / 11:30:40. 1 kommentarer.

Igår var en mycket flummig kväll, ungefär som hela helgen har varit i stort sett. Seriöst, Josefine och Izabelle, vi lär göra det här oftare. Men vi kom iallafall fram till att vi ska köra en "Halv åtta hos mig"-grej en dag i veckan, om det nu kommer bli så. Jag hoppas det! Då kanske jag kan lära mig att laga riktig mat också... Om det nu ens går att lära sig det i mitt lilla kök.

Vi var till Kupolen igår, ett köpcentrum i Borlänge, och jag har minsann gjort stora framsteg.
Jag har gått från att använda den här som plånbok:

Till den här:
Rätt fin sådär. Köpte även nagellacket igår, känner mig som en dam (på det mindre bra viset).

Kommentarer
Postat av: hanna

Åh shit vad kul med middagar! =)

2011-01-31 @ 17:16:46
URL: http://maozi.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.