Update

Postad i Otråkigt. 2011-01-22 / 20:17:01. 3 kommentarer.

Idag är det bara en dag kvar tills jag fyller 19. "Hur känns det?" kanske ni frågar er, men det tänker jag då inte svara på. Det är nog den mest värdelösaste frågan någonsin, enligt mitt tycke. I just denna stund iallafall. Mamma, morfar, hans fru och mina syskon var hit i torsdags för att fira mig. Dom kom bara för att mamma tog sig hit, då hon bor längre bort och har annat för sig imorgon. Det var trevligt. Vi år smörgåstårta, kladdkaka och skrattade massvis.

Och igår var jag och några vänner ut på krogen, dels för att fira mig, men mest för att det är trevligt, ja. Kom hem runt halv tre. Åh, jag tycker om då tiden går fort, så det kan bli nästa dag. Japan känns inte så långt borta om man tänker på det sättet.

Den där bilden jag la upp igår, på Oguri Shun, är inte klar än. Vet inte om den någonsin kommer bli klar heller... Men jag lägger väl upp den när jag inte orkar göra något mer. På orginalbilden har han en jättedryg sjal med prickigt mönster... Och nej, jag tänker inte göra något annat istället för den sjalen, sånt kan inte jag.

Kommentarer
Postat av: Joakim

Jättebra blogg, jag älskar din blogg lika mkt som jag älskar att älska :)

2011-01-23 @ 23:00:01
Postat av: Annica

fin blogg :P

2011-01-23 @ 23:11:45
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: tina

fin blogg:D

kolla gärna in min med:D

2011-01-23 @ 23:19:34
URL: http://tinisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.