Det bästa jag har varit med om.

Postad i Otråkigt. 2011-07-24 / 12:31:40. 3 kommentarer.
















Jag vet inte riktigt vad jag kan säga om den här upplevelsen. Men jag vet att det var det absolut bästa jag har gjort någon gång, och jag tänker helt klart utbilda mig till fallskärmshoppare. Killen som jag hoppade med sa att det kostar runt 12 000 kr och min reaktion var typ "VA?! Inte mer?!". Så... det kommer att hända, efter att jag är tillbaka från Japan så kommer jag att hoppa fallskärm helt själv. Längtar.

Tycker att det var askul med film och bilder, och jag har skrattat så jag gråtit till vissa bilder. Ni vet... stillbilder på ansikten i 200 km/h är kanke inte det allra vackraste ansiktsdraget man kan ha. Jag ser ut som Misse Pigg ungefär. Kommer nog inte kunna låta bli att lägga upp den värsta bilden sen någon gång. Filmen ska jag väl också lägga upp då jag hittar ett bättre nät någonstans. Riktigt fränt.

Så om ni någongång ens tänkt tanken på att hoppa fallskärm, GÖR DET! För det är värt det.

Kommentarer
Postat av: Forngren

Jäklar vad härligt det ser ut! Tur att jag inte är avundsjuk. Inte det minsta.



Hör av dig när du är tillbaka från Japan så rånar vi en bank och tar de där fallskärmscertifikaten. Jag kommer inte kunna dö lycklig förrän jag har hoppat med wingsuit.

2011-07-25 @ 22:43:49
URL: http://johan.forngren.se/
Postat av: hanna

haha sötaste bilden ever när du har landat :DD

2011-07-26 @ 17:39:09
URL: http://maozi.bubbleroom.se
Postat av: josephine svanberg

f*n vad roligt det ser ut

2011-08-01 @ 18:06:42
URL: http://nathaliesvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.