眠い。。。

Postad i Mitt framtida Japan. 2011-07-17 / 17:49:24. 0 kommentarer.

Här sitter jag och har det... väldigt tråkigt faktiskt. Kom nyss fram till att min nya resväska kommer att göra sig bra både till och från Japan, och även som databord i min säng. Underbart smart av mig själv tycker jag! Testade att packa hela full med höstkappa, skor, massvis med kläder, hårtänger, böcker etc etc: 23 kg. Jag får ha med mig 32 kg som max, så den här väskan blir nog bra. Ska köpa sånnadär fiffiga vacuum-påsar så får jag lite mer plats sen. Handbagaget får väga 8 kg, så där kan jag väl trycka ner en hel del också!
Nu ska jag greja lite med den bloggen jag ska ha i då jag är i Japan! Får väl se hur det går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.