För vi ska ta studenten...

Postad i Otråkigt. 2011-06-09 / 08:00:42. 0 kommentarer.

... fyfan vad vi är bra!

Party hela veckan? Iallafall i måndags och i tisdags, igår var jag så slut att jag fick lov att ta en lugn hemmakväll, haha. Testade iallafall min nya ritplatta som jag fick från FREJ sista dagen på praktiken, snälla pojkar de där. Kommer kanske någon klar bild senare. Som ni kanske redan vet: Om jag börjat på en bild och går ifrån så är det inte säkert att den blir klar... haha.

Nu ska jag göra mig i ordning, skolavslutning om 1½ h! Och ikväll ska vi fixa till flaket! Är så pepp på studenten så ni anar inte. Sen att jag ser smått plågad ut på bilden är en helt annan sak, alla kan inte bli bra på bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.