Imajoker

Postad i Tecknat. 2011-06-22 / 22:17:42. 0 kommentarer.


Hej på er. Tack till er folk som är trogna och går in på min blogg, trots min hyfsat smådåliga uppdatering, haha. Är fortfarande väldigt nyfikna på vilka ni är (gissar på släkt och nära vänner kanske...), men det är väl sånt som ska hållas lite hemligt sådär.

Jag har äntligen gjort klar första bilden med min nya ritplatta som jag fick från FREJ Media på min sista praktikdag. Den tog ett antal timmar, men jag är nog nöjd med reslutatet (just nu iallafall...). Som vanligt så ser man småfel här och där, men ska inte tala om dom den här gången, haha.

Gjorde en sån där rolig mouse-over igen. Så om ni håller musen över bilden så ser ni skissen som jag utgick från! (Ja, jag ritade konturerna från orginalbilden den här gången).

Vad tycker ni, gott folk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.