Nya designen uppe!

Postad i Otråkigt. 2011-06-01 / 16:16:32. 0 kommentarer.



Nu är jag så gott som klar med den nya designen, som jag har pratat om ett tag. Det jag märkte nu när den ligger här på vanliga bloggen, och inte min testblogg, är att det ser sjukt mycket bättre ut då bilderna ligger i början av inlägget. Så att det lixom hänger ihop bättre. 

Egentligen så är jag inte alls jätteklar. Headern är bara ihopslängt på 5 min typ, texten till vänster ska skrivas om lite, ska fixa kommentarsrutan, lite andra bilder, men ah. Jag ville iallafall ha någonting annat. Så ni får stå ut. Så ska jag göra om kategorierna också, kom jag på nu. Är lite kvar ändå.

Är iallafall på praktiken nu, typ sista dagen. Imorgon är det röd dag, och på fredag så bjuder jag på lite fika bara... Har varit kul, men har nog inte direkt lärt mig så mycket om jag ska vara ärlig. Har gjort ett par loggor och några visitkort. Det som varit roligast är då kunden blir nöjd och tycker att det praktikanten har gjort är snyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.