I'm not dead, hello.

Postad i Otråkigt. 2011-05-10 / 10:11:32. 0 kommentarer.

Jag lever, mår bra, och livet går sådär skitbra som det ska göra ibland. Är på praktik i Västerås på ett ställe som heter FREJ Media. Får sitta och prata loggor och sånt där hela dagarna, och kan inte riktigt förstå att man faktiskt kan jobba med något så kul. Tror att jag skippar det där med terapeut som jag har nämnt innan någon gång.
Så, nu bor jag i Västerås på heltid kan man säga. Kommer att vara i Falun under studentveckan, sen flyttar jag ur min lägenhet och har förmodligen sommarjobb i Västerås. Om jag inte får något sånt så blir det nog lite knepigt... Note to self: måste ringa och prata med en tjej på Adecco idag... Min låtsassyster Emelie kanske lyckas fixa ett jobb åt mig på ett hotell här i stan på mornarna också, så det skulle vara nice. Så jobb på hotell från typ 7-9.30, så börjar jag som vanligt här på FREJ vid tio. Fiiint.

... Kan inte låta det gå såhär lång tid mellan mina blogginlägg. Skriver alldeles för mycket när jag väl skriver känns det som.
ALLT PÅ EN GÅNG, GO!

Min anmälan till KICL i Kyoto är nästan klar! Tror jag... Väntar på ett par papper från CSN och min gymnasieskola, sen kan jag skicka in de också. Sen ska väl någonting skrivas på. Och sent söka visum (som jag såg någonstans att jag måste göra inom två veckor? Hm, lär ringa John på Gogonihon). Jag är sååå pepp! Fast sen har det hänt lite grejer runtom som gör att jag blir lite less osv, men det är en annan sak. Det blir nog bra ändå.

Ingen bild har jag att lägga upp heller, kul tjej. Tar en random från arkivet, baraföratthanågon.

Tack och hej.


På tal om frisyrer: Jag ska klippa och slinga håret om tre veckor. Nervös tjej. Har inte färgat håret på 2 år, duktigt gjort för någon som har tokälskade att färga håret i alla möjliga färger. Men nu är det dags, hehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.