Lite hjälp här, tack!

Postad i Tråkigt. 2011-05-15 / 03:21:18. 0 kommentarer.

För att få någon som helst utlopp för min kreativitet så funderar jag på att göra om min bloggdesign. Tänker mig ganska enkelt, stilrent. Vad tycker vi om den idén? Och vad borde jag ha för färger isåfall? (Den som säger rosa är förevigt död i mina ögon, typ)

HJÄLP MIG MED DET HÄR, allt kan man inte tänka ut själv!

Försökte hitta några exempel på hur jag hade tänkt mig, men slutade med att jag hittade massor med olika stilar på bloggar som jag tyckte om. Så hoppar över att lägga upp dom... Får sätta mig ner och skissa något sen, eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.