Your hair was long when we first met

Postad i Otråkigt. 2011-05-26 / 10:39:34. 0 kommentarer.

Jag kommer verkligen inte fram till hur jag ska fixa min header. Bra att min kreativitet är på topp osv. Funderar nästan på att dra ihop något assnabbt, bara för att kunna lägga upp den nya designen (mycket tjat om den nu på senaste tid, men ah). Undrar om jobbet tar all kreativitet från mig, även om det inte går sådär jättebra att komma på nåt här heller... Hm...

Hursomhelst (!!!) så ska jag fixa håret på måndag. Och jag är sjukt nervös. Konstigt att vara nervös då jag för några år sen färgade håret 2 gånger i månaden, utan att tänka det minsta på vad jag gjorde ungefär. För två år sen hade jag svart hår (är det verkligen bara två år sen..?) så det avfärgade jag, blekte, och försökte färga tillbaka min egen färg. Och jag lovade mig själv att spara ut mitt hår till full längd innan jag färgar det igen. OCH DET HAR JAG GJORT NU. Sjukt va. Bara topparna som är blekta (och jätteslitna) sen all den där avfärgningen och allt för två år sen. Så allt det klipps bort.

Det är väl ungefär något sånt här jag tänker mig:

Jag kom precis på att ända sen jag bokade klipp- och slingtiden helt glömt bort att tänka på hur jag ska klippa mig. Det som är det svåraste ju. Och det absolut svåraste är hur man ska klippa luggen. Just nu är den bara som en stor gardin som gör att jag inte ser ett jota om den råkar hänga ner lite i ansiktet.

Shit. Förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.