5 dagar kvar

Postad i Mitt framtida Japan. 2011-09-25 / 03:48:46. 1 kommentarer.

Kaaaaan inteeee sovaaaaaa. Är så nervööös. Kom på hur mycket smågrejer jag ska göra innan jag åker - när jag kommer till Västerås. Dvs, på måndag! Dvs, 4 dagar innan jag åker! Hittills har jag en check-lista som täcker ett A4-papper. Men det är "Gå till tandläkaren", "Välj kläder att åka i", "Kopiera det där och det här", "Köp lite sånt", etc. Sånt där som tar ungefär 10 minuter att göra. Känns okej att ha uppskrivet ändå. 

"[x] Vara nervös så jag dör -> [ ] Tänka att allt ordnar sig..."

Tänker att jag ska vara klar med hela packningen på onsdag, så har man torsdagen ifall att någonting behöver införskaffas. Och förmodligen så är det en hel del grejer som man kommer på i sista sekund... Och på fredag åker jag, kl. 14.10.

Nu har jag iallafall lägenhet! Möblerad! Dock är den rätt liten... Själva rummet är 8kvm, och det kanske inte är den fräschaste lägenheten direkt. Men aja, det löser sig nog (på rätt spår för att fixa check-rutan ovan!). Med tanke på att det finns både kyl och frys, AC, säng (t.o.m. sängkläder) och köksgrejer så känns det värt. Internet finns också i lägenheten. 

Företaget som har lägenheten har t.o.m. erbjudit sig att skjutsa mig med bil till lägenheten från deras kontor som ligger nära stationen i Kyoto. Helt gratis. Rätt bra och sådär tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är så stolt över dig och ALLT kommer att ordna sig gumman! Kram

2011-09-25 @ 21:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.