Ny design

Postad i Otråkigt. 2010-04-28 / 20:04:19. 3 kommentarer.

Har suttit sen ett par dagar tillbaka och fifflat med en ny bloggdesign, och det här är resultatet (även om det finns smågrejer kvar att fixa till). Den känns Sofia-ig, även om rubriken inte är så jättebra just nu. Så, vad tycker ni? Ser den okej ut i era webbläsare?

Annars så har dagen varit helt okej. Hann inte med att göra andra temat i 1000 Themes, vilket var kärlek den veckan. Den här veckan är det "light", och jag har en finfin idé på hur jag ska göra den bilden! Så, den läggs upp här på söndag, om jag hinner klart. Får nämligen besök från Borås den här helgen! Trevligt, trevligt.

Blir till att träna en stund nu, sen se någon film kanske.

Kommentarer
Postat av: Emma

Helt underbar ären!

2010-04-28 @ 23:40:23
Postat av: mig

1000 teman?! :O

2010-05-02 @ 00:18:02
Postat av: Anton

Jag tyckte om den där man såg klyftan :)

2010-05-19 @ 18:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.