Torsdag

Postad i Otråkigt. 2010-04-09 / 16:26:32. 1 kommentarer.

Igår var en trevlig dag! Jag, Johan och hans vän Vigor var på stan i 4-5 timmar, varav 1½ h gick åt till att fika. Det enda jag shoppade på mig var några tofsar för att jag skulle gymma senare. Vilket jag gjorde. Vilket var asnice. Faktiskt. Och det var den 3e gången jag tränade den här veckan, rekord! Efter det så gick jag och solariumade för andra gången det här året, blev lika fräknig som förra gången och vågade inte åka buss hem, så jag gick, i regnet.

Hoppsan, nu bestämde jag och Elin att vi skulle städa! Hon sitt rum, och jag lägenheten, sen ska vi ses.

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Elin

Mwahahah!!! städa, städaaa ^^

2010-04-09 @ 18:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.