所在ない。。。

Postad i Otråkigt. 2010-08-29 / 23:55:02. 1 kommentarer.

Idag har jag vandrat i jacka. Dock vinterjacka, vilket var... lite varmt, efter ett tag, ja. Måste skaffa mig en höstjacka i år, har nog aldrig riktigt haft en sån. Åh, dessa trogna tjocktröjor som värmt mig genom åren <3 Var till Borlänge en sväng för att hitta nya skor, men det gick ju som det gick. Blir till att snoka runt bland Faluns affärer imorgon efter skolan.

Mössan är awesome.
Kram.

Update: Blev medlem på Bloglovin, då skulle jag tydligen länka nåt i ett inlägg. Så då gör jag det.
Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg är du !

2010-08-30 @ 19:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.