S/V

Postad i Otråkigt. 2010-12-18 / 12:28:01. 1 kommentarer.

Random bild jag tog nyss, den där delen är fin på folk. Synd att jag är så kantig.

Seriöst Sofia, du måste skaffa biljetten till Miyavi nu. Kul då man ringer till Ticnet och får höra "Din väntetid beräknasvara.... femtioen minuter." -klick- Får ringa igen på måndag, har presentkort där och det gick inte att kryssa i om man beställer från hemsidan, så måste ringa. Känns inte alldeles värt att köpa en biljett för egna pengar då man har det där presentkortet.

Nu ska jag äta frukost, sen åka upp till Lugnet och simma ett par timmar!

Haha, jag har 15 trogna läsare som går in varje dag, även fast jag inte uppdaterar särskilt ofta. Aw.

Kommentarer
Postat av: hanna

Haha jag har tyckt det i 22 år xD Men nu var sillen ganska god O_o jätteweird.



Håh Miyavi!! När är spelningen? Lyssnar du på Due le Quartz nånting? :>

2010-12-18 @ 14:25:26
URL: http://maozi.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.