Klad hest

Postad i Otråkigt. 2010-02-14 / 18:57:29. 1 kommentarer.

Idag har jag, mamma och min syster Maria varit i stallet några timmar. Vi tolkade (tror jag det heter?) Marias häst Amigo. Jag åkte på slalomskidor bakom honom, och det var kul.
En gång galopperade han rakt ut i skogen bara sådär, och jag efter. Tänk er det, haha!
Däremot så var det inte så trevligt efteråt. Jag är väldigt, väldigt allergisk mot hästar, så jag nös blod och hade mig. Inte så awesome.

Slänger upp några bilder.

Klicka på bilden för full storlek.

Dock är de inte redigerade, men det gör väl inte så mycket.
Jag dog när jag fick bilden i mitten <3


Jag har också övningskört en hel del. Tycker att det går ganska bra :D

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag vill också åka slalom bakom en snelhest :D

2010-02-15 @ 12:59:55
URL: http://twitter.com/skalmaaan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.