Ny blogg för Sofia

Postad i Otråkigt. 2010-02-08 / 15:16:08. 0 kommentarer.

Jag gör ännu ett försök med en blogg nu. Mest för att jag inte orkar med Bilddagboken längre. Inte värt.
Så... Blogg under uppbyggnad!


Vi har precis börjat med våra APU-veckor. Jag är på ett nytt t-shirt-företag (http://mightees.se/) som skickar efter t-shirtar från USA, sen säljer härifrån till allt möjligt. Sounds nice to me.
Mina uppgifter hittils är att:
  • Skapa en Myspace-sida som liknar deras hemsida
  • Göra en marknadsundersökning
  • .. kanske göra en flash-reklam
Mm yes. Så det blir nice. Tre veckor, sen sportlov. Pepp.


Bor förresten nästan själv nu. Har flyttat till en 1a, och mamma har sagt upp sig. Så hon kommer bo hos mig varannan vecka fram tills Maj. Sen blir jag ensam! Längtar lite sådär halvt.
Kom och hälsa på :)


Ska försöka fixa det där med Myspace nu, förstår inte mycket. Om någon är duktig på Myspace, skriv skriv!

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.