21 februari

Postad i Otråkigt. 2010-02-21 / 16:54:54. 1 kommentarer.

Helgen har varit riktigt lyckad! Supermysig faktiskt. Har umgåtts med Elin och Cizzi, saknat dem.

Fredag
Åt kinamat för första gången i mitt liv, supergott! Nudlar, räkor och kyckling. Jag vet inte om man kan räkna thaimat som kinamat? För isåfall är det två gånger.
Efter det gick vi på bio - Shutter Island - 4/5 får den av mig. Älskar filmer där man får lov att tänka asmycket, och det här var verkligen en sådan. Efteråt satt vi ganska länge och försökte komma fram till vad som hände där eller där, och vad som menades med det som hände då. Gillade även manuset, har aldrig tänkt på det förut när jag ser på en film, men kändes rätt nu. Dock så förstörde musiken en hel del.

Lördag

Sov till ett ungefär, hur skönt som helst. Badade och tog det hellugnt fram tills fyra då jag började göra mig i ordning. Förfest hos Cizzi, sen Etage! Peter Siepen var DJ och jag gav honom en kram, hihi. Tycker att han är en ganska härlig människa faktiskt.

Söndag
Så vaknade jag vid ett idag igen. Sen dess har jag bara tagit det lugnt. Fast snart ska jag börja städa sen ta ett pass på cykeln ungefär en halvtimme sådär!

Imorgon ska jag börja med en filmaffisch för http://mightees.se/. Den ska vara som en affisch från 70- eller 80-talet, så det blir en prövning! Lägger väl upp när den är klar.

Kram

Kommentarer
Postat av: Cizzi

Härlig helg säger jag bara :D Vi gillar't mycket !

2010-02-22 @ 15:53:23
URL: http://twitter.com/Skalmaaan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.