Back in town, eller va, nej.

Postad i Otråkigt. 2010-06-09 / 19:15:26. 0 kommentarer.


Jag överredigerar mina bilder, fast inte utseendemässigt sätt. Och jag vill testa Photoshop CS5, någon som har gjort det och kan tala om hur awesome det är?

Igår spelade klassen Laserdome, och jag var så dålig (till skillnad från förra året då jag kom 4a!). Jag får skylla på att... på aaatt... på att jag var den enda med bara strumpor! Ehe he h e. Fast det var kul ändå. Idag var det någon trekampsgrej med alla klasser på skolan. T.ex. Norsk fylla, sitta i knät på varandra (5 min, woh!), kasta ägg och göra en så lång lina som möjligt av klassens kläder.

Det ska bli så skönt med sommarlov, även fast jag inte har alltför mycket planerat i sommar. Har inte ens ett sommarjobb. Men det ska nog lösa sig ändå. På fredag åker jag till Västerås och trevlar mig, sen därifrån till Borås på måndag! Det blir nice.
Midsommar kommer antagligen bli i Leksand, som vanligt. Men det blir förhoppningsvis lika kul som det brukar vara! Kan länka en video från förra årets midsommar där. Åh, min släkt är så konstig.



Nuså, nu tänker jag göra toast! >:D
Kramkramkramkrakmrakmram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.