"My God, there's people coming out of your butt."

Postad i Otråkigt. 2010-03-28 / 16:08:43. 1 kommentarer.

Flummig kväll igår med Elin. Egentligen var det tänkt att Cissi skulle komma hit också, men tågen gick inte som vi ville, så nej. Saknade dig!
Elin hade med sig små cidrar och annat onyttigt. Vi satt och kollade på gamla bilder i min dator, garvade, såg på bilder på nätet, garvade, sa konstiga grejer, garvade. osv. En väldigt trevlig kväll alltså!


Klicka på bilden för förstoring.

Vi såg också på filmen Eternal Sunshine of a Spotless Mind, gillade den verkligen. Underbart att få se mina två favoritskådespelare som huvudkaraktärer i samma film. Aah, filmer där man får lov att tänka och diskutera massor efteråt <3 Några tips?

Kommentarer
Postat av: Czzi

Saknar er med, Massor !



Haha älskar när du och Linnea studerar engelska föresten :D hahahahahahaha

2010-03-28 @ 17:11:18
URL: http://twitter.com/skalmaaan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.