My heart will go on

Postad i Musik. 2010-05-19 / 01:38:26. 0 kommentarer.

Oh, jag måste bara lägga upp den här. Bara för att det är en av vackraste låtarna, från en av de vackraste filmerna. Och bara för att Safko spelade den live för mig i telefon så att jag inte kunde sluta le. Fast, det är inte han som spelar i videon dock.

Men, lyssna och njut. Iallafall så gör jag det.


Och juste. Jag kommer att få låna skolans digitala piano i sommar! Glad_chey_92. Så nu ska jag ta igen det jag har kunnat, plus att jag ska lära mig de låtar jag alltid haft i bakhuvudet att jag vill lära mig någongång.

Det kommer att bli en bra sommar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.