Consider me alive

Postad i Otråkigt. 2010-11-26 / 15:45:44. 0 kommentarer.

Jag har så ont i fötterna.

De skorna jag köpte är liiite för små och trycker in min lilltå, även om det faktiskt har gett med sig idag. Åh, det var så kul då jag kom hem och tog av mig dom, kändes som om hälarna var nergräva i marken (minns det jag skrev om -10 cm klack? så kändes det!). Jag asgarvade åt känslan, helt ensam i min hall. Så allt är som det ska vara!

Gick upp 7 idag med, även fast jag började vid ett. Mamma är söt och ställer sin klocka för att ringa och höra så att jag är uppe, undrar om hon gör så med sina riktiga patienter också. Fast nej. Men hursomhelst, jag är minsann duktig. La mig då jag skulle också.

På tal om skor och sömn, så tänker jag lägga upp ett wallpaper som jag har gjort! Den har varit uppe förut också, men det var i början av den här bloggen, så det gör nog inget om det kommer upp igen, för jag tycker om den!
För att ladda ner den här bilden så kan ni trycka här, sen högerklickar ni och väljer "Spara...".
Fast den är endast till för eget bruk! Så sköt er nu.

Kanske man ska göra ett nytt ikväll, det var längesen jag gjorde någon bakgrund nu. Tror faktiskt att det var den här sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.