Nameless Liberty Six Bullets

Postad i Otråkigt. 2010-11-08 / 00:59:07. 0 kommentarer.

Nu i helgen har jag och mamma pratat lite, och jag har nu verkligen bestämt mig för att åka till Japan, för att stanna ett år. Och det känns skönt att ha bestämt sig, på riktigt. Nu ska jag satsa fullt ut, dvs boka ett möte med CSN, prata med språkresebyråer, skaffa ett deltidsjobb etc. Jag är så sjukt, otroligt pepp! Får se vart jag hamnar... Men tror att jag vill till Kyoto! Och bo med en familj, eller i ett hus där bara studenter bor (kommer inte på namnet).

Åh. Jag längtar. Men inte bara tills jag ska åka, utan också all tid fram tills dess. All planering, packning, alla papper.

Efter ett år i Japan blir jag nog göteborgare! Om jag inte stortrivs i Japan då...

Annars så har jag nyss kollat på Nameless Liberty Six Bullets, en konsert med The Gazette. Helt underbart, avled ett antal gånger. Tur att jag har Moa och Kvark som kan informera mig om japanska musikvärlden, då de har lite mer koll än jag! Jag saknar er!
Jag såg inte konserten över YouTube, men verkar vara ganska bra kvalité så jag lägger ut den här. Och ja, det är "reklam" och grejer innan själva konserten. 3:15 startar den, med Nausea & Shudder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.