"Sofias schem-schema"

Postad i Otråkigt. 2010-11-25 / 21:35:10. 1 kommentarer.

Jag har nu expertpratar med min terapeut till mamma och kommit fram till massa saker som ska hjälpa mig att återfå min sömnrytm, förhoppningsvis. Får se hur det går att ha sin mor som hjälp, då jag har liiite svårt att ta saker hon säger seriöst. T.ex. då hon ringde och började föreläsa om hur olika saker påverkar sömnhormoner osv, jag dog av skratt medans hon försökte berätta. Men, det ska nog gå bra ändå.

De tre viktigaste grejerna är nog:
  • Stänga av mobil och internet och grejer vid 22
  • Lägga sig vid 23.30 - 00.00 (Japp, mamma, jag har ändrat till en halvtimme innan tolv, utan att fråga dig!)
  • Vakna vid 7
Jag ska alltså göra det här varje dag i två veckor till att börja med. Även helger och dagar då jag börjar sent i skolan. Spännande... Så, ni får fritt fram att ringa och väcka mig på mornarna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kommer ihåg när jag ringde och väckte dig på mornarna för en massa årsen. :D

2010-11-29 @ 13:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.