Halloween 2010!

Postad i Otråkigt. 2010-10-31 / 18:36:33. 2 kommentarer.

Louise och jag ser söta ut! (fingerposen igen... suck)

Igår var det Halloween, och jag hade jättekul! Började med att hoppa in på bussen med allt smink och sådär i ansiktet, jag skämdes ihjäl men det gör inte så mycket. Åkte till Kristin för att förfesta innan vi skulle ut på krogen. Det var trevligt, mycket skratt och roliga människor!
Vi var 4 st som åkte ner till Etage, 3 st som kom in. Det var mycket folk och många konstiga utklädnader! Lagomt fulla och glada dansade vi oss genom kvällen, tills att Camilla blev utkastad vid ett, då gick även jag hem. (Och jag råkade se mina skor för ett tag sen....... De är himla leriga, måste göra nåt åt dom sen)
Somnade vid 5, vaknade kanske 13 (fast egentligen 12 då! vintertid ju..). Och nu har jag bara suttit här hela dagen och tagit det lugnt. Det ska vara så ibland.

Hursomhelst, det var en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ja det har dom. Fast jag vet inte om det är så att de storlekarna går åt snabbt eller om dom tar in mindre för det finns inte alltid. Jag är en 36 och det kan också vara slut. 34 finns det mest av :)

Men om man bara är lite snabb så tror jag inte det är några problem.

2010-11-01 @ 05:16:13
URL: http://kiminostyle.blogg.se/
Postat av: frikadellen

Gud vad roligt1 Jag gick verkligen häromdagen och tänkte på att jag skulle klä ut mig till mimare nästa gång jag klär ut mig. UNDERBART!

2010-11-03 @ 20:58:44
URL: http://frikadellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt namn är Sofia, är 19 år, gitarrist och hyfsat kreativ. Är bosatt i Västerås fram till oktober då jag flyttar till Kyoto, Japan för att plugga japanska i ett år på språkskolan KICL.

I den här bloggen lägger jag upp bilder, tipsar om musik och allmänt skriver av mig då jag känner för det.

Vill ni kika på min portfolio, så hittar ni den här.